Nejčastější dotazy

Některé otázky k internetovému obchodu WITT international jsou často kladeny. Odpovědi na tyto otázky jsme pro Vás shrnuli.

Objednat

Jak se mohu přesvědčit, že mi oblečení opravdu sedí?
Jak mohu dostat dárek zdarma z katalogu na internetu?
Mohu objednávat také e-mailem?

Dodání & vrácení zboží

Jak rychle obdržím objednané zboží?
Jak obdržím objednané zboží?
Jak mohu vrátit dodané zboží?

Platba

Dotaz 1: Jak mohu platit?
Dotaz 2: Jak funguje placení přes službu Paypal?
Dotaz 3: Kolik činí příplatek za dopravu?

Bezpečné nakupování

Jak bezpečné je objednávání?
Jak si mohu ověřit, že moje objednávka byla doručena?
Proč se při objednávání ptáte na datum narození?

Zpravodaj

V mém zpravodaji nefungují odkazy. Co mám dělat?
Jak mohu pravidelně a bezplatně dostávat informace o novinkách?

Recenze produktu

Kde mohu hodnotit výrobky a jak hodnocení funguje?
Kde si mohu přečíst hodnocení ostatních?
Jak mohu napsat hodnocení?

OSTATNÍ

Na koho se mohu při dalších dotazech obrátit?

Náš zákaznický servis je Vám k dispozici od pondělí do pátku od 8.00 do 20.00 hodin a v sobotu od 9.00 do 14.00 hodin.
Kontaktovat nás můžete osobně na telefonním čísle: 374 619 900
Nejrychlejší způsob je samozřejmě chat. Klikněte na "Zahájit chat" nebo nám pošlete e-mail na adresu: servis@witt-international.cz

Náš zpravodaj

Přihlaste se nyní a ušetřete!

Chci být informován/informována e-mailem o nabídkách, trendech a akcích nabízených na stránkách witt-international.cz (provozuje Sieh an! Handelsgesellschaft mbH) ...

Zobrazit více
NL-banner neu sacz